Friday, August 24, 2012

My beloved brotha

Saya beruntung punya seorang saudara kandung yang super nyambung dengan saya
Yang super sabar ngadepin tingkah ajaib saya
Yang tahu banget sindrom ratu saya (ada amen kan ya disini? =P)
dan yang sanggup tertawa bersama saya kapan pun,
kapan pun maksud saya bahkan waktu dunia rasanya runtuh di sekeliling kami.
Dia sahabat saya yang paling lama.
Yang pernah saya siksa awal-awal kehadirannya di dunia,
dan untungnya survive dan mampu memaafkan saya untuk semua siksaan itu *nyengir
Sekarang giliran saya untuk jadi 'batu'nya,
saya sempat lupa dan biarkan dia sendirian karena saya sibuk menguatkan diri sendiri.
Punya adik itu privelege, u know...not all allowed to have one.
And hubby, thank you for loving him like I love him...
I'm a lucky one.

No comments:

Post a Comment